Analiza percepției cadrelor didactice asupra educației dincolo de școală - Studiu comparativ

Autori

DOI:

https://doi.org/10.47040/sd/sdpsych.v2i1.20

Cuvinte cheie:

educație nonformală, atitudini, comportament

Rezumat

În contextul sistemului educațional din România, analiza percepțiilor profesorilor asupra educației în aer liber devine un factor crucial, întrucât rolul profesorilor în acest proces implică o schimbare a metodologiei, a abordării, a formelor organizaționale, a relației elev-profesor, a evaluării.
Studiul comparativ al educației în aer liber a continuat rezultatele proiectului de cercetare european „Educația în aer liber: Învățare autentică în contextul peisajelor” finanțat de acțiunea Comenius 2.1 a Uniunii Europene, dezvoltată de un parteneriat de instituții de învățământ din cinci țări europene: Austria, Cehia. Germania, Suedia și Marea Britanie timp de trei ani. Obiectivul general al analizei a concentrat perspectivele naționale și europene asupra educației în aer liber pentru a promova o abordare uniformă a acestei forme de educație.

Descărcări

Publicat

2013-09-22

Număr

Secțiune

Proiecte și cercetări

Cum cităm

Analiza percepției cadrelor didactice asupra educației dincolo de școală - Studiu comparativ. (2013). Studia Doctoralia Psychology and Educational Science, 2(1), 78-87. https://doi.org/10.47040/sd/sdpsych.v2i1.20

Articole similare

Puteți, de asemenea, începeți o căutare avansată de similaritate pentru acest articol.