Analiza percepției cadrelor didactice asupra educației dincolo de școală - Studiu comparativ
DOI:
https://doi.org/10.47040/sd/sdpsych.v2i1.20Cuvinte cheie:
educație nonformală, atitudini, comportamentRezumat
În contextul sistemului educațional din România, analiza percepțiilor profesorilor asupra educației în aer liber devine un factor crucial, întrucât rolul profesorilor în acest proces implică o schimbare a metodologiei, a abordării, a formelor organizaționale, a relației elev-profesor, a evaluării.
Studiul comparativ al educației în aer liber a continuat rezultatele proiectului de cercetare european „Educația în aer liber: Învățare autentică în contextul peisajelor” finanțat de acțiunea Comenius 2.1 a Uniunii Europene, dezvoltată de un parteneriat de instituții de învățământ din cinci țări europene: Austria, Cehia. Germania, Suedia și Marea Britanie timp de trei ani. Obiectivul general al analizei a concentrat perspectivele naționale și europene asupra educației în aer liber pentru a promova o abordare uniformă a acestei forme de educație.
Descărcări
Publicat
Număr
Secțiune
Licență
Copyright (c) 2018 Studia Doctoralia

Această lucrare este licențiată în temeiul Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.