Salt la conținutul principal Salt la meniul principal de navigare Salt la subsolul site-ului
Studia Doctoralia
  • Journals
  • Curent
  • Forthcoming Issue
  • Call for Papers
  • Arhivă
  • Submit
    • Submission Guidelines
    • Statement of Publication Ethics
    • Peer Review Policy
    • Citation Formatting Examples
    • Submit an Article
  • Despre revistă
    • Despre revistă
    • Înregistrare manuscrise
    • ##common.editorialMasthead##
    • Declarația de confidențialitate
    • Date de contact
    • GDPR
Caută
  • Autentificare
  1. Acasă /
  2. Arhivă /
  3. Volum 5 Nr. 1-2 (2014): Studia Doctoralia. Psychology and Sciences of Education

Volum 5 Nr. 1-2 (2014): Studia Doctoralia. Psychology and Sciences of Education

					Vizualizare Volum 5 Nr. 1-2 (2014): Studia Doctoralia. Psychology and Sciences of Education
DOI: https://doi.org/10.47040/sd/sdpsych.v5i1-2
Publicat: 2018-09-30

Proiecte și cercetări

  • Practici evaluative-premise ale interacțiunii dintre cei doi actori educaționali: profesorul și elevul

    Magdalena Tâlvan (Autor)
    61-74
    • pdf (engleză)
  • Perspective axiologic-integratoare și formatoare ale evaluării școlare. Un demers aplicativ.

    Emil Lazăr (Autor)
    89-103
    • pdf (engleză)
  • Abordări pragmatice în educația modernă: Educația despre standardizare

    Remus Chină (Autor)
    22-37
    • pdf (engleză)
  • Violența școlară: O abordare teoretică

    Nasser Saed Monir (Autor)
    47-61
    • pdf (engleză)
  • Direcții de modernizare a autoevaluării și evaluării continue a rezultatelor elevilor. De la tehnologia informatică la sisteme ICT.

    Aida Cornelia Stoian (Autor)
    74-88
    • pdf (engleză)
  • Perception of international student’s towards education services in Romania: Expectations and challenges.

    Yusuph Kambuga (Autor)
    104-116
    • pdf (engleză)
  • Patru competențe cheie – Posibil cadru de referință pentru curriculumul integrat

    Cristina Tripon Țîmpău (Autor)
    4-21
    • pdf (engleză)
  • Calitatea rezultatelor școlare ale elevilor în învățământul primar din Iordania

    Fadi Al-Zboun, Ioan Neacșu (Autor)
    38-46
    • pdf (engleză)

##plugins.generic.webfeed.blockTitle##

  • ##plugins.generic.webfeed.atom.altText##
  • ##plugins.generic.webfeed.rss2.altText##
  • ##plugins.generic.webfeed.rss1.altText##

##plugins.block.information.link##

  • Pentru cititori
  • Pentru autori
  • Pentru bibliotecari

Studia Doctoralia is indexed by Google Scholar, ROAD (Directory of Open Access Scholarly Resources) and SCIPIO (Scientific Publishing & Information Online; CNCSIS - UEFISCDI institution).

Studia Doctoralia is also registered in ICI World of Journals database (Index Coperncius International). 

All articles will receive a DOI indexed by CrossRef.

Informații suplimentare despre sistemul de publicare și platforma de lucru OJS/PKP.